Mycket nu!

Hjälp, jag vill klona mig själv! Det är tisdag och jag har redan tackat nej till att leda 4 klasser den här veckan (varav 3 skulle vara idag..). De ringer från diverse ställen där jag står som vikarie (vissa ställen har jag aldrig ens varit på..)och det gör lite ont i hjärteroten att behöva säga ”nej”, men jag är för det första INTE redo att köra igång med så många klasser per vecka, och sedan är jag ju MAMMALEDIG. Skulle behövt de extra pengarna om man säger så (det går åt mycket blöjor!) men jag får nog ge mig till tåls i någon/några månader till.

Ikväll kommer jag hålla min första boxklass sedan slutet av april på FitnessClub. Nu är klassen 75 minuter lång istället för 55, vilket gör att vi äntligen kommer hinna stretcha 😉 Jag håller på och skriver ner kvällens övningar+ fixar musiken, samtidigt vill jag gå på öppna förskolan med V och så är det min tur att fixa dagens middag. Och så vill jag fixa en hemsida och få måste jag ta tag i marknadsföringen av MammaBootCamp. Så nu har jag inte tid att skriva mer, återkommer ikväll!

Om doit4life
Är en nybliven egen företagare inom friskvårdsområdet, med stora mål och drömmar. Brinner just nu lite extra för mammaträning men skriver en hel del om min vardag som småbarnsmamma, gruppträningsinstruktör och massör.

Kommentera

