Vilodag

Ja, det får det bli idag. Har kört ganska hårt hela veckan med träning och ännu är helgen kvar så jag tar min vilodag idag. Vilket i och för sig inte betyder att jag kommer sitta i soffan hela dagen. Så det får bli en hel del vardagsmotion idag istället.

Jag har fått ont i mina händer (vanligt post gravidsymtom) så jag måste försöka att inte belasta dem så mycket. Vilket är svårt då man måste ta hand om en liten men väldigt energisk 4 månaders son. Jag får helt enkelt göra det bästa av situationen. Natten var annars bra och jag fick sova en del fram till kl 04. Vad är det med den tiden egentligen?! Han vaknar ALLTID runt den tiden och är hur pigg och glad som helst medan hans mamma o pappa ligger halvt döda i sängen. Apropå den här ”sova hela natten”-metoden som vi ska försöka oss på…hur gör man för att inte brösten ska explodera i samband med att ens barn sover länge?! För det är inte kul att vakna med två bowlingklot till bröst! Kan Anna Wahlgren snälla höra av sig?

Sover gott

Ja, så här ser det ut för det mesta när han somnar själv….alla sätt är bra utom de dåliga 😉

Om doit4life
Är en nybliven egen företagare inom friskvårdsområdet, med stora mål och drömmar. Brinner just nu lite extra för mammaträning men skriver en hel del om min vardag som småbarnsmamma, gruppträningsinstruktör och massör.

Kommentera

