Ny fas

Vincent är i en ”jag stoppar allt i munnen fas”. Jag har köpt bitringar men de är inte lika bra som mammas hand/tumme eller….mammas haka!

Bästa bitringen!

Själv är jag inne i en ”jag tappar hår” och ”jag får finnar” period. Troligtvis pga amningen och extra hormoner, men kan också bero på inre stress. Jag har för mycket i mitt huvud som jag inte får utlopp för. Behöver träna mer, men jag behöver lägga upp en plan…Nåväl, idag är det sol igen så en promenad med vagnen får det hinnas med innan jag ska till läkaren och kolla upp mina händer.

Ta hand om er!

Om doit4life
Är en nybliven egen företagare inom friskvårdsområdet, med stora mål och drömmar. Brinner just nu lite extra för mammaträning men skriver en hel del om min vardag som småbarnsmamma, gruppträningsinstruktör och massör.

Kommentera

