Träning check!

Ja, då har jag avverkat ca 1 timmes promenad

Grått och kyligt idag

med grym musik i lurarna och när jag kom hem körde jag det här. Tanken är att man ska ta tid på detta (hela passet) och utmana sig så att man blir starkare och snabbare för varje gång. Tog tid och jag fick ca 19 minuter. Men då kom jag på att jag missat en övning (knäböj med spark åt sidan…). Jag får skylla på att Vincent var grinig (trött o hungrig efter promenaden, men jag var ego o ville träna innan jag matade honom) och jag stressade igenom programmet. Så jag får köra om den imorgon! Rätt ska vara rätt….vissa övningar fick jag anpassa också (gör inte crunchövningen,gör planka med rotation istället)men jag utgår ju från min kropp så det får vara så helt enkelt. Efter passet såg jag ut så här:

Jippi!

Jag ser inte så svett ut men tro mig att jag var svettig! Skönt att ha klarat av träningen redan 🙂

Om doit4life
Är en nybliven egen företagare inom friskvårdsområdet, med stora mål och drömmar. Brinner just nu lite extra för mammaträning men skriver en hel del om min vardag som småbarnsmamma, gruppträningsinstruktör och massör.

Kommentera

