Jag är inte gravid längre!

Varje gång jag tar kort på min post gravida mage så jämför jag med magbilder från när jag var gravid. Här kommer lite bilder att jämföra med!

I vecka 14 och jag tyckte att min mage var svullen...

Kulan börjar synas rejält i v 19

Höggravid, födde 10 dagar efter att den här bilden togs...

Postgravimage, 9 veckor efter

Imorse, 18 veckors postgravidkropp

Jag ska erkänna att när jag tog bilder imorse (måste ju ha före och efter bilder så jag ser vad som händer under dessa 12 veckor som jag har framför mig) så blev jag lite besviken. Tänkte, men hallå, har det inte hänt ett skit med min kropp?! Och då är det liksom bra att ta fram dessa bilder…gissa hur mycket det skiljer i kilon mellan bilderna? ca 2kg.

Summa summarum: Stirra er inte blinda på vågen….börja fota! 🙂

Om doit4life
Är en nybliven egen företagare inom friskvårdsområdet, med stora mål och drömmar. Brinner just nu lite extra för mammaträning men skriver en hel del om min vardag som småbarnsmamma, gruppträningsinstruktör och massör.

Kommentera

