Dag 5 av 90

Yes, då var det fredag. Första veckan och jag har fått modellera om lite i träningsmallen som jag utgår ifrån. I onsdags så körde jag exempelvis inte intervaller på crosstrainern (den dagens styrkeklass var ett intervallpass i sig…)då jag var helt slut efter min klass. Det är viktigt att lyssna på kroppen och inte stressa den för mycket.Då blir den sjuk! Igår tog jag min vilodag. Körde en klass MBC men jag visade mest övningar då jag hade så sjukt ont i min kropp. Svettades som en gris ändå, då jag dagen till ära tagit på mig underställ…och det var strålande sol ute…Nåväl. Idag står det styrketräning på schemat och då får det faktiskt bli att jag kör den där 550 reps Massacre workout (älskar namnet, låter ju helt sjukt…) så att jag får med alla övningar vid tidtagningen. Och så en promenad på det, det är ju sol idag 🙂 Har en snorig son dock (lite extra grinig…) så vi får se hur rolig dagen blir 😉

Over and out

Om doit4life
Är en nybliven egen företagare inom friskvårdsområdet, med stora mål och drömmar. Brinner just nu lite extra för mammaträning men skriver en hel del om min vardag som småbarnsmamma, gruppträningsinstruktör och massör.

Kommentera

