Dag 8 av 90

Första veckan av min utmaning är avklarad. Jag har inte följt schemat till punkt och pricka utan har fått modellera om beroende på dagsform. Vincent är fortfarande snorig och är nog inne i en tillväxtperiod för han kräver lite mer så att säga….Idag har han t.e.x. ammat varje timme sedan han vaknade kl 6 imorse! Så om jag var trött imorse så kan ni räkna ut hur jag känner mig nu. Har tryckt i mig dajm o en oreokaka för att få upp energin snabbt (fel val, I know…) då det ett tag kändes som att jag skulle svimma. Så idag blir det inget mördarpass, men å andra sidan körde jag passet igår och idag har jag träningsvärk som fan 🙂

Jag har hunnit med två mindre promenader och kommer köra lite core senare. Däremellan ska jag underhålla den här krabaten som igår gav mig ett sugmärke på hakan när han försökte äta upp mig (fråga mig inte varför men det är en av alla saker han håller på med för tillfället…)

Där under den afrikanska bläckfisken ligger Vincent 🙂

Så det är livat värre här hemma 😀 Har by the way gått med i Olgas utmaning också. Är ni med?

Om doit4life
Är en nybliven egen företagare inom friskvårdsområdet, med stora mål och drömmar. Brinner just nu lite extra för mammaträning men skriver en hel del om min vardag som småbarnsmamma, gruppträningsinstruktör och massör.

Kommentera

