Dag 11 av 90

Ont i kroppen har jag efter gårdagens styrkeklass. Hoppade över vissa delar som inte gör min mammakropp nytta men tog i tills kroppen värkte i övrgt 🙂 Känner mig starkare och starkare i kroppen, vilket känns skönt.

Fick trevliga kommentarer igår också om att jag ser så pigg(?!) ut nu för tiden och i bra form. Kanske beror det på att jag sminkade mig lite före min klass för PIGG är det sista jag är just nu. Hade en jobbig natt inatt igen, inte bara för att V är snorig och ammade 3-4 gånger utan även för att det sticker i mina händer så fort jag ligger o ammar, så fort jag bär honom osv. Och han är så grinig och sur och samtidigt ENERGISK så jag vet inte vad jag ska göra för att få honom nöjd emellanåt. Det är gråt på gråt om det inte är slänga sig hit o dit och spy så man måste byta kläder på honom 10 ggr per dag….men jag klagar inte. Är bara en trött mamma idag!

Inställt mbc pass då det är fler som har sjuka barn+ att vädret inte är på vår sida idag.

Nu ska jag ta hand om en skrikgråtande Vincent…..

Om doit4life
Är en nybliven egen företagare inom friskvårdsområdet, med stora mål och drömmar. Brinner just nu lite extra för mammaträning men skriver en hel del om min vardag som småbarnsmamma, gruppträningsinstruktör och massör.

Kommentera

