Dag 16 av 90

Natten from HELL har passerat och det som inte dödar en blir man starkare av 😀 Tar en vilodag idag, blir nog en promenad på sin höjd. Var på bvc igår och träffade 2 andra trötta mammor (vi började prata om sömnbristen med en gång i väntrummet…). Känns skönt att veta att man inte är ensam om detta och har man inga barn kan man aldrig föreställa sig hur mycket det verkligen tär på kroppen att inte få sova så mycket som man behöver.

Men nog om det. Det man kan göra i sådana här situationer är att sänka alla krav man har på sig själv som kvinna och mamma och göra sitt bästa.

Frågan är om det är ok att gå ut med solglasögon trots att det är grått och trist ute eller måste jag sminka mig för att inte folk ska tro att jag klätt ut mig till en zombie?

Om doit4life
Är en nybliven egen företagare inom friskvårdsområdet, med stora mål och drömmar. Brinner just nu lite extra för mammaträning men skriver en hel del om min vardag som småbarnsmamma, gruppträningsinstruktör och massör.

Kommentera

