Dag 33 av 90

Därav den här bilden från gårdagens spinningklass med grymma gruppen på Electrolux 🙂

Ju fulare desto bättre jobbat!

Har även idag haft en spinningklass för en annan grym grupp på ett annat företag. Var ju egentligen alldeles för trött för spinning,men att döma av kommentarerna jag fick efteråt så gav jag mitt allt ändå 😉

Exakt HELA veckan har varit för jävlig (rent ut sagt) på nätterna. Känner mig liksom helt uppäten efter att ha fått amma hela nätterna och sedan ska man upp o ta hand om en riktig pigg liten Vincent som helst av allt vill sitta i mammas knä hela tiden så man får inget gjort.

Lägenheten ser ut som fan, hela sängen är full i kläder som måste vikas, köket ser ut som ett bombnedslag….MEN JAG SKITER I DETTA! Jag tar hellre en siesta bredvid Vincent 😀

Imorgon blir det vilodag,har tränat exakt hela veckan hittills så det känns i min kropp. Vet inte om jag hinner/orkar blogga i helgen. Vill bara sova….

Ha en skön helg!

Om doit4life
Är en nybliven egen företagare inom friskvårdsområdet, med stora mål och drömmar. Brinner just nu lite extra för mammaträning men skriver en hel del om min vardag som småbarnsmamma, gruppträningsinstruktör och massör.

5 Responses to Dag 33 av 90

  1. maria says:

    Hej! Hittade hit från Olgas blogg. Blir inspirerad, men till skillnad från dig så klarar jag inte träning efter 4 månader utan sömn. Idag var jag så nära väggen – äta och vila i soffan var det enda jag orkade 😦 Första barnet var det lite sömn med, men nu är

    • maria says:

      det värre. Hoppas det blir bättre snart, längtar efter träning. Ska fortsätta komma hit för inspiration!

    • doit4life says:

      I mitt fall så jobbar jag ju med träning om dagarna så jag får lätt ihop minst 3 träningsdagar bara pga av mitt jobb. Sedan så gäller det nog i vårt fall (trötta mammor) att ta ner ambitionerna på hemfronten och se till att ta hand om oss själva lite mer 🙂 Hoppas jag lyckas inspirera dig lite till att komma igång med din träning. Allt är bättre än inget brukar jag tänka, så oavsett hur trött du är så se till att i alla fall ta en promenad varje dag. Och du, var inte rädd för att be om hjälp med barnen, sömnbrist måste nog vara det värsta med att vara mamma. Stor kram till dig!

  2. Åh, vad bra! Jag ser apful ut efter min träning! hahahaha

Kommentera

