Dag 43 av 90

Dagen började med 20 minuters styrketräning för ben/rumpa. Körde 4 olika benövningar i ett rasande tempo. Det gjorde ont och jag flåsade som en gris, men jag gjorde det 🙂 Bakade ju lussebullar o saffranskorpor igår och min mage har varit i uppror hela dagen. Och så gjorde jag vegetarisk lasagne idag och tog till både lunch o middag…nej, min mage mår inte så bra just nu och jag får gå tillbaka till min ”diet” imorgon igen. Nåväl, snart har jag kommit halvvägs i min ”forma kroppen” period och det både syns och känns att saker och ting har börjat gå åt rätt håll 😉

Den här veckan blir det mindre klasser att leda, vilket resulterar i mer egenträning. Till helgen ska jag testa min löpform, vilket känns både stort och spännande. Som ett litet delmål! Jag känner mig stabil i kroppen men kommer att ta det lungt. Inte stressa, utan mer känna efter och njuta av att få börja springa igen.

Bjuder på en bild tagen direkt efter massagen, med ansiktet helt ihoptryckt av massagebänken….

Trött men glad efter en massage

Imorgon har jag mammabootcamp och en boxklass att leda. Ser fram emot detta 😀

Hoppas ni håller er friska!

Om doit4life
Är en nybliven egen företagare inom friskvårdsområdet, med stora mål och drömmar. Brinner just nu lite extra för mammaträning men skriver en hel del om min vardag som småbarnsmamma, gruppträningsinstruktör och massör.

4 Responses to Dag 43 av 90

  1. Härligt med massage, det var ett tag sen för mig…

  2. Det är skönt att få gå tillbaka till sin ”diet” efter lite annat! 🙂 Man saknar strukturen tycker jag!

Kommentera

