Dag 54 av 90: Sockerbakis

Yes, igår var jag bjuden på julbord på Berns Asiatiska och det var mycket god mat som bjöds. Jag tog exakt allt jag ville äta, inklusive dessert 🙂

Alltså, jag VALDE att äta socker igår. Som tur var så var det pytteportioner, men tar man lite av allt så blir det en del till slut….Och idag fick jag knappt ner min gröt då jag fortfarande är mätt och så där härligt sockersvullen…men det var gott 😀

En dag är ingen dag, idag är allt normalt igen och det är snart jul, då min sockerutmaning officiellt är ”över”.

Annars har jag gått omkring med träningsvärk sedan jag var ute och joggade i söndags. Har kört mycket ben i veckan och det känns skönt i rumpa och lår. Tror t o m att jag börjar ana en liten rumpa när jag ser mig i spegeln, alltså en som står ut istället för att vara platt som en förlängd rygg som en viss person brukar säga att jag har….annars tycker jag att jag slarvar med min coreträning så den måste jag jobba mer med.

Nu ska jag leka med en jollrande och energisk Vincent som just nu hänger i mina byxor….dax att vara mamma 😀

Om doit4life
Är en nybliven egen företagare inom friskvårdsområdet, med stora mål och drömmar. Brinner just nu lite extra för mammaträning men skriver en hel del om min vardag som småbarnsmamma, gruppträningsinstruktör och massör.

Kommentera

