Ny plankövning att testa!

Läste Olgas blogg för några dagar sedan och så lägger hon ut en bild på den här plankövningen…

Alltså…klart jag måste testa!

Ehhh...inte så likt, ellerhur?

Man skulle kunnat kalla min bild för finn flera fel (handen för långt fram,rumpan för högt upp etc)men nu vet jag i alla fall vad jag har att jobba på 🙂 Det kan bara bli bättre, skönt va?

Ps. När jag väl lyckades stå i den här plankan längre än en sekund så skrek jag på brorsan ”TA KORT NU!!”..och sedan (efter ca 3 sekunder) var jag tvungen att ge upp…Ds

Om doit4life
Är en nybliven egen företagare inom friskvårdsområdet, med stora mål och drömmar. Brinner just nu lite extra för mammaträning men skriver en hel del om min vardag som småbarnsmamma, gruppträningsinstruktör och massör.

4 Responses to Ny plankövning att testa!

  1. stepup2fitness says:

    Snyggt!! Fler som testar ser jag 🙂 Kram!

    • doit4life says:

      Haha, nu var du allt bra snäll för särskilt snyggt är det inte 😉 Men var ju tvungen att testa! Nu vet jag hur det står till och ser fram emot att bli bättre 😀

  2. Ska testa jag med! Ha en bra dag. Kram/Tessan

Kommentera

