Dagens andra pass!

20 min som innehöll övningar som hölls i 1 min vardera:
Armhävningar
Kb swings
Utfall m vikt på ena axeln
Olika plankor;raka o på sidan
Knäböj o axelpress
Enarmsrodd m kb
Marklyft m kb+ hopp
Snabba höga knän +box i luften

 

Done!

image

Om doit4life
Är en nybliven egen företagare inom friskvårdsområdet, med stora mål och drömmar. Brinner just nu lite extra för mammaträning men skriver en hel del om min vardag som småbarnsmamma, gruppträningsinstruktör och massör.

4 Responses to Dagens andra pass!

  1. stepup2fitness says:

    Bra pass!!! Har MBC julledigt?

    • doit4life says:

      Ja, och så ska jag åka iväg hela januari till mina föräldrar så jag sätter inte igång mbc förrän i februari/mars om vädret är så här bra 🙂

Kommentera

