Trött mamna!

Dagens nära döden upplevelse blev 3 pass i ett:

Pass1: Crossfitupplägg 21-15-9,alltså 21 djupa marklyftshopp m kb, 15 st planka m armbåge mot knä,9 st armhävningar m sidorotation. Kör så många varv du hinner på 7 min!

Pass2: Tabataintervaller, spring upp o ner på stepbräda 8 varv, jobba 20, vila10 osv

Pass3: styrkeövningar 1 min/övning; marklyft m kb, kb swing, dips från strpbräda, utfall fr stepbräda m kb, sidoplanka hö/vä, kick back m ett ben i taget fr ”hundposition”, planka igen, enarmsrodd m kb…har jag glömt ngt Mikis?

Bildbevis efteråt…ge mig maaat!

image

Annonser

Om doit4life
Är en nybliven egen företagare inom friskvårdsområdet, med stora mål och drömmar. Brinner just nu lite extra för mammaträning men skriver en hel del om min vardag som småbarnsmamma, gruppträningsinstruktör och massör.

2 Responses to Trött mamna!

  1. WOW! Detta ska jag köra ett pass av nästa vecka! Gosh, Bra jobbat!

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s

%d bloggare gillar detta: