Måste hålla formen…

…så därför har jag just ätit upp en halv wienerlängd…yes, ni läste rätt. Och går blev jag bjuden på pannkakor så då åt jag 3 st och hade magknip + fes hela dagen och kvällen efter det. Förutom det så har jag ju tränat 4 gånger+ tagit promenader varje dag. Och jag har inte vägt mig men när alla kläder man nu har mer eller mindre hänger och inget sitter bra…Ja, då gäller det att äta upp sig lite 🙂 Skämt å sido, jag tar igen det lördag och söndag. Har varit så trött under veckans pass så jag har ”bara” gjort jobbet och inget mer om ni förstår. Inga mördarpass utan mest styrketräning utan för mycket flås.

Har inte tagit mig tid att ta kort på övningar heller, bara gjort mitt ”jobb” och sedan hem igen och vara mamma ni vet. Hoppas på att få någorlunda sömn i natt, men vågar inte hoppas för mycket. Funderar på att be mamma ta V inatt så jag får sova lite…man är inte mer än människa liksom.

Ha en härlig helg hörrni och till alla mammor där ute: TA HAND OM ER! (dvs sluta slå knut på er själva och våga släppa kontrollen. Våga vara modiga nog att erkänna att ”nej, jag orkar inte mer”…Bryt ihop, men kom igen, ok?

Stor kram!

Om doit4life
Är en nybliven egen företagare inom friskvårdsområdet, med stora mål och drömmar. Brinner just nu lite extra för mammaträning men skriver en hel del om min vardag som småbarnsmamma, gruppträningsinstruktör och massör.

5 Responses to Måste hålla formen…

  1. Vad uppfriskande med lite wienerlängd och pannkakor! Me like 🙂 Bryta ihop och pallra sig upp igen. Det behöver vi alla!

  2. Blev glad av att läsa detta inlägg! Inte för att du är trött utan för att jag sitter i samma båt! Skönt att inte vara ensam 🙂 Körde mina pass idag och det var underbart. Sov inte mycket inatt och gör det säkert inte denna natt heller. Så du kan tänka dig att jag är en trött en 🙂 Men en glad trött en 🙂
    Sov gott!!!

Kommentera

