Tips på gratis hemmaträning

Igår laddade jag ner den här appen till min mobil och körde ca 20 minuters hemmaträning. Man kan välja hur hårt man vill köra och jag valde att köra intense. Började dock med att testa hur många armhävningar jag klarar av att köra i rad från tårna…50st blev det 🙂 Hade satt det som mål att fixa 50 i april så nu får jag bestämma något annat..mer än 50 armhävningar i rad känns lite onödigt att kunna göra;). Och i rak planka(på tår) kan jag stå 1.57.31 min, helt ok det också.

I helgen kommer jag att vara på the Nike Blast och på måndag börjar jag jobba. Jag kanske hinner slänga in ett inlägg eller två men jag vill att ni redan nu funderar på nästa veckas upplägg: Alltså, ni vet vad ni behöver göra för att uppnå era mål, men nu vill jag att ni blir mer specifika i er planering. Vilka dagar ska du träna och vad ska du träna? Planera in veckans matsedel och handla in allt på söndag. Glöm ej mellanmål! Jag lägger ut min planering på söndag kväll.

Är ni fortfarande med mig?

Ha en härlig helg!

Om doit4life
Är en nybliven egen företagare inom friskvårdsområdet, med stora mål och drömmar. Brinner just nu lite extra för mammaträning men skriver en hel del om min vardag som småbarnsmamma, gruppträningsinstruktör och massör.

4 Responses to Tips på gratis hemmaträning

  1. Vad bra, starkt!!
    Jag är fortfarande med 🙂 Ska strax iväg och leda pass. Ha så kul på conventet!

  2. 50 armhävningar!!! Wow! Jag är så imponerad!

Kommentera

