Redo för dagen!

Ett tips på hur man kan äta bra hela dagen på jobbet:

image

Fyll en kylväska (liten variant som får plats i en ryggsäck) med egen matlåda och bra mellanmål. Min är fyll med korvgryta och ris+halv avokado,ett kokt ägg,2sportknäcke,en egengjord musli m mandlar,hallon och riven kokos som passar bra ihop m kesella! Gott och nyttigt 🙂
Ha en bra dag,nu bär det av mot första arbetsdagen på lääänge….:D

Om doit4life
Är en nybliven egen företagare inom friskvårdsområdet, med stora mål och drömmar. Brinner just nu lite extra för mammaträning men skriver en hel del om min vardag som småbarnsmamma, gruppträningsinstruktör och massör.

6 Responses to Redo för dagen!

  1. Hej, hoppas att första arbetsdagen gick fint!

  2. ZtorZillen says:

    Mycket smart! Ska kolla upp om jag har kvar min minikylväska!

  3. Hoppas att du har haft en bra förstadag!! Hur blir det med MBC? Jobbar du varje dag?
    Kram!

    • doit4life says:

      Hej! Just nu jobbar jag heldag måndagar sedan har jag mest kvällsklasser och ibland även på helger. MBC tänkte jag köra 3 dagar i veckan och då är en dag på helgen. Kram!

Kommentera

