En bra dag!

Började med en uppfriskande pw med barnvagnimage

Dagens lunch: Kycklingfilé, blomkålscouscous stekt i smör och vitlök, en hög med haricot verts (min nya favoritgrönsak!)+ smör på det och en klick créme fraische med vitlök i….gott eller gott?!

image

Kvällsmål efter dagens spinningklass (obs! att det här kortet är från igår och idag åt jag typ en hel burk kesella till apelsinen,sötmandlar och riven kokos….mums!)

image

Ja, vissa dagar är liksom bara…..bra 🙂 Och efter 2 nätter av 8 timmars sömn (!!!!) så leker livet igen. Ni vet, man känner sig glad,positiv och full av energi!

Imorgon ska jag ha min första afrodansklass på över ett år…är otroligt nervös, men känner mig i form och redo för den utmaningen. So just bring it on 😉

Om doit4life
Är en nybliven egen företagare inom friskvårdsområdet, med stora mål och drömmar. Brinner just nu lite extra för mammaträning men skriver en hel del om min vardag som småbarnsmamma, gruppträningsinstruktör och massör.

5 Responses to En bra dag!

  1. madde says:

    ok, jag känner genast att jag vill höra mer om den där blomkåls couccousen, låter MUMS! hoppas allt är fint gabs, ses snart! kram /mads

  2. madde says:

    haha låter som en SJUKT bra idé 😉

  3. Vad härligt att läsa! God mat! Ska bli kul att läsa hur klassen går. Säkert toppen 🙂

Kommentera

