Min dag

Redo för dagens spinningklass på Electrolux. Dagens kommentar från en engelsktalande kund: ”You made me feel ill”..Mitt svar: ”Great! That was my goal” 😉 Alltså, jag tycker om att kunna få folk att ta ut sig och utmana sig på mina klasser. Och speciellt på företag så gillar de att bli lite extra piskade 😉

image

Bestämde mig för att ta en lugn promenad m Vincent i eftermiddags. Möttes av detta utanför ett bageri…en lång kö av folk som ville köpa semlor! Första gången jag ser att folk köar för en bakelse…

image

Härligt väder och fina fåglar runt Lötsjön (där jag by the way såg Paulún på lekplatsen, minnsan!) 🙂

image

Hur har er dag varit? Tränat något? Ätit semlor?

Om doit4life
Är en nybliven egen företagare inom friskvårdsområdet, med stora mål och drömmar. Brinner just nu lite extra för mammaträning men skriver en hel del om min vardag som småbarnsmamma, gruppträningsinstruktör och massör.

4 Responses to Min dag

  1. Åsa says:

    Hej!!
    Ja, jag har ätit semla idag, 🙂 tycker inte ens om semla. Men det är mysigt med sådana dagar. Har haft ett spinningpass och efter det körde jag lite på gymet. Nu trött som ….ska sova. Hoppas du får en härlig natt sömn 🙂 Kram

    • doit4life says:

      Meh, du är knäpp. Vadå äta semla om man inte gillar det? Haha. Jag önskar det fanns en semla utan brödet..gillar bara grädden och mandelmassan 😉 Haft mycket jobb men ringer dig imorgon eller till helgen, puss!

  2. maria says:

    Känner igen konditoriet. De har alltid kö till semlorna där, men så är de väldigt goda också. I alla fall för tre år sen…

Kommentera

