Keep going!

Personligen så tycker jag att folk ger upp alldeles för lätt så fort det börjar göra lite ”ont” eller kännas obekvämt med sin träning. Man KAN ge så mycket mer än man tror! Så jag tycker att den här bilden säger allt:

Idag jobbar jag från kl 12 och kommer inte hem förrän strax före kl 20. Jag ska massera på ett företag och sedan iväg direkt till Husbybadet för att leda spinning 55 min kl 18.15. Tänker att jag ska hinna med lite benträning innan den klassen för jag är rädd för att jag börjar tappa för mycket muskler i ben och rumpa annars 😦 Börjar även fundera på en ny utmaning f o m 29e februari. Just det datumet är för att Vincent är född 29e maj och jag vill lägga lite extra press på mig att komma i form tills han fyller 1 år 🙂

Hoppas ni tar er tid för träning idag, för kom ihåg: Tiden finns, det är upp till er att prioritera er hälsa och ingen annan kan göra jobbet åt er.

Kom igen nu mammor och ickemammor, nu ser vi till att det här blir en bra dag 🙂

Om doit4life
Är en nybliven egen företagare inom friskvårdsområdet, med stora mål och drömmar. Brinner just nu lite extra för mammaträning men skriver en hel del om min vardag som småbarnsmamma, gruppträningsinstruktör och massör.

3 Responses to Keep going!

  1. Bra jobbat! Jag kämpar på 🙂

Kommentera

