För-och nackdelar med allt…

Fördelen med att ha gått ner mycket i vikt är att jag kommer i ett par jeans som jag köpte som ”morot” för att gå ner i vikt för en siådär hundra år sedan. Jag var där med en kompis på Vero Moda och provade. Tyckte att de satt något tajt men jag fick snygg rumpa i dem så jag köpte dem och tänkte att det skulle hjälpa mig att gå ner i vikt. Det skulle alltså ta närmare 10 år och en graviditet senare för att lyckas med den bedriften….

image

Nackdelen är dock att jag nu inte har en rumpa….ser ni hur platt den är?!

image

Hm…nu passade V på att dra ut sladden från kontakten…ser ni den lilla handen i vänster hörn längst ner på bilden?

Ja, så det finns alltså för-och nackdelar med allt…på måndag inviger jag min nya utmaning! Mission platt rumpa no more samt en annan kroppsdel ska få sig en rejäl omgång 3 månader framöver!

Ha en trevlig kväll!

Ps. Ja, precis så där stökigt som det ser ut på bilden brukar vi ha i vårt sovrum. Jag tycker att det är kul att dammsuga, städa toaletten och vika tvätt. Bädda sängen är onödigt och det ska ju synas att man lever lite i sitt hem tycker jag 🙂

Om doit4life
Är en nybliven egen företagare inom friskvårdsområdet, med stora mål och drömmar. Brinner just nu lite extra för mammaträning men skriver en hel del om min vardag som småbarnsmamma, gruppträningsinstruktör och massör.

Kommentera

