PMS

Yes, svaret på den där uppblåsta magen kom under samma dag. 9 månader efter förlossning och på dagen som jag slutat amma så fick jag återigen min lingonvecka. Har varit och är sjukt sötsugen och igår köpte jag ca 10 st chokladöverdragna jordnötsrutor som jag åt som om det inte vore en morgondag! Inga plankor gjorde jag heller men var sjukt produktiv ändå. Hann med: Tvätt+ vikning+ promenad+ marknadsföring av mamma bootcampen (2 flugor i en smäll!), fixa mat, dammsuga, handla. Och på kvällen så hade jag ett spinningpass 🙂

F o m idag så gäller:

1. Skjut inte upp saker du kan göra NU (jag är expert på att skjuta upp saker…) dvs planka före frukost (efter att V fått sin mat) och efter att V lagt sig för kvällen (eller jag kommer hem från jobbet).

2. Sluta slösurfa (tar bara onödigt tid!)

3. Uppdatera bloggen 2 gånger/dag

Någon mer än mig som blir sjukt sötsugna vid lingonveckan? Har ni tips på hur man botar det utan godis eller skräpmat?

Om doit4life
Är en nybliven egen företagare inom friskvårdsområdet, med stora mål och drömmar. Brinner just nu lite extra för mammaträning men skriver en hel del om min vardag som småbarnsmamma, gruppträningsinstruktör och massör.

Kommentera

