Dagen

Klockan 06 vaknade jag av mig själv, före Vincent. Detta har hänt hela veckan. Han sover nu från 19- 06. Skönt? Ja! 🙂 Idag har vi hunnit med en promenad, gungat, matat fåglarna runt Lötsjön, lekt, läst bok, sjungit, ätit och när pappa kom hem kl 16.15 så var det min tur att dra till gymmet för att hålla i Afrodans och core. Kände mig sppertaggad idag och är grymt nöjd med mitt nya upplägg i dansen. Dans är en sådan klass som verkligen är en utmaning för mig då jag inte är en ”riktig” dansare i grunden. Men min kropp gillar de stora och häftiga rörelserna i Afrodansen och jag blir bättre och bättre för varje gång. I coren känner jag mig nu så säker att jag kan köra på och ge direktiv utan att tänka för mycket, vilket känns skönt. Är grymt nöjd med dagen och dagens klasser. Har annars, som jag nämnt tidigare, mycket att fixa med företaget så jag prioriterar det istället för bloggen just nu. Men ni får alltid komma med önskemål om vad ni vill att jag ska skriva om. Mer träning? Mer kost? Mer om vila? Ge mig förslag så ser jag till att ta mig tid till att skriva ett längre inlägg. Dagens låt på afrodansen är utan tvekan den här:

Så himla skön att bara släppa loss till! 😀

Over and out

Om doit4life
Är en nybliven egen företagare inom friskvårdsområdet, med stora mål och drömmar. Brinner just nu lite extra för mammaträning men skriver en hel del om min vardag som småbarnsmamma, gruppträningsinstruktör och massör.

2 Responses to Dagen

Kommentera

