Till mina mammor!

Här har ni en hel del bra tips från coach Olga som är grundaren till mamma bootcamp. Om ni inte redan läser hennes blogg så är det hög tid att börja med detta 🙂 Där kan ni hitta det mesta som har med träning efter graviditet att göra. Om ni är nyfikna på hur jag tränar och tränat efter förlossningen så kan ni kolla här.

Min sk ”plankutmaning” gick inte alls bra. Jag tror att den höll ca en vecka (utan att överdriva..). Jag är väl inte direkt motiverad och tycker att jag redan kör så mycket magträning när jag kör kettlebells och coreklasser att jag tror att det räcker gott och väl. När jag ser mig i spegeln så tycker jag dessutom att min mage ser bra ut, hade bara en liten svacka i samband med ”lingonveckan” då den var svullen.

Annars känner jag mig stark och ser fram emot att gå en magcoachingkurs hos Olga i maj. Jag har anmält mig till en 6-veckors kurs så då får vi se hur magen ser ut efter det. Här kan i se på lite före/efter bilder med några mammor som satsat allt på att få tillbaka sin mage.

Jättekul med så mycket frågor efter varje bootcamp! Funderar på att ha en liten frågestund efter varje bootcamp, eller här i bloggen. Vad säger ni? Kanske både och? 🙂

Ha en fin dag alla!

Om doit4life
Är en nybliven egen företagare inom friskvårdsområdet, med stora mål och drömmar. Brinner just nu lite extra för mammaträning men skriver en hel del om min vardag som småbarnsmamma, gruppträningsinstruktör och massör.

Kommentera

