Dagens hemmaträning!

Det här passet är speciellt riktat till mina bootcampmammor 🙂

Jag kommer köra det här passet idag. Jag vill att ni kör HELA första delen d v s ben och rumpövningarna,resten är svårt att köra utan redskap. Sedan vill jag att ni kompletterar med valfria plankor, gärna varierande plankor (30 sekx3 eller om ni känner er starka kör 45 sek el 60 sek)+ rygglyften med ”flygplansvingar”.

I videon gör hon 25 st reps/ben men jag tycker att ni gör minst 10 och sedan testar hur många ni klarar av utan att tappa tekniken. Tänk, stark core,bäckenbotten och tryck upp er genom hälarna.

Tjejen i videon är väldigt pedagogisk och duktig, så ha gärna på videon i bakgrunden för att höra det hon säger.

Och ni, döm inte boken efter omslaget ok 😉

Annonser

Om doit4life
Är en nybliven egen företagare inom friskvårdsområdet, med stora mål och drömmar. Brinner just nu lite extra för mammaträning men skriver en hel del om min vardag som småbarnsmamma, gruppträningsinstruktör och massör.

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s

%d bloggare gillar detta: