Perspektiv

Jag har skrivit om vikten av att fota sig själv för att se sina framsteg. Och ibland, när man har sk ”fuldagar”, eller då man känner sig svullen och, ja, ni vet, inte på topp. Då tar man fram bilderna och ser svart på vitt vad som hänt längs vägen!

1a bilden till vänster är tagen 9 veckor efter min förlossning. Innan jag började träna mer målinriktad eller ta hand om kosten. Den andra bilden är tagen för ca 3 veckor sedan, 10 månader efter min förlossning och en dag då jag kände mig ”svullen”….Ja, bilderna talar för sig själva!

image

Om doit4life
Är en nybliven egen företagare inom friskvårdsområdet, med stora mål och drömmar. Brinner just nu lite extra för mammaträning men skriver en hel del om min vardag som småbarnsmamma, gruppträningsinstruktör och massör.

Kommentera

