Inför helgen!

Snö..igen!

Perfekt väder för ett träningspass inomhus! Det här ska jag göra i helgen: http://www.bodyrock.tv/2012/04/18/1000-rep-dream-body-workout-bonus-abs/  Obs! Inte för er nyblivna mammor, vänta minst 6 månader innan ni ger er på hopp. Trust me, ni vill inte börja läcka och bli slappa i bäckenbotten!

Annars ska jag mest jobba, gå på bröllopsmiddag (har ännu inte köpt klänningen eller skorna….kan man gå i träningskläder?!), vara mamma och flickvän.

Ikväll är det Let´s Dance, det enda jag vill/kan kolla på tv under veckan. Känns härligt att kunna sätta sig i soffan och kolla in Anton Hysén. Jag tror att han kommer vinna allt. Har aldrig sett en svensk  fotbollskille som kan dansa så bra och röra sig så….Ja, så det får bli mitt godis för helgen 😉 Är inne på andra veckan av sockerdetoxen och det går fint! Tänker knappt på det, om jag inte är hungrig…som nu. Dax att fylla på förrådet!

Ha en fin helg, tar ledigt från bloggen, återkommer måndag!

Om doit4life
Är en nybliven egen företagare inom friskvårdsområdet, med stora mål och drömmar. Brinner just nu lite extra för mammaträning men skriver en hel del om min vardag som småbarnsmamma, gruppträningsinstruktör och massör.

Kommentera

