Utomhusträning

Jag hoppas att ni också vaknade till solsken idag! Så fort solen skiner mår min kropp bra. Och efter gårdagen som gick i stressens tecken (och ja, just igår så sket sig detoxen för sockret räddade mig när kroppen sa ifrån..)så vaknade jag idag full av energi och pigg 🙂 Det blir en hel del jobb med företaget idag, men jag ska även klämma in träning utomhus tillsammans med min bror/barnvakten. Funderar på att packa ner en picknikväska och ta med mat så vi kan äta lunchen ute. DET är något som är lyx för mig. Frisk luft, träning och mat 🙂

Utomhusträning är överlag något som är riktigt inne just nu! Mina mamma bootcampklasser växer för varje vecka vi kör. Just nu är vi ca 30 aktiva mammor som tränar utomhus tillsammans med våra barn som under passet sover i sina vagnar eller sitter och hejjar  på sina mammor 😉 Tro mig att det finns INGA andra deltagare som jag leder just nu som är lika motiverade och fokuserade på att nå sina mål mot en starkare kropp. Dessa mammor ger ALDRIG upp! Och framför allt så klagar de aldrig på att något är för jobbigt. De vill istället bara ha mer 😉  Ni är så grymma! Och tro mig, snart är ni på precis samma ställe som jag befinner mig i just nu. I bättre och starkare form än någonsin och oerhört tacksam över att jag nu kan göra UTFALLSHOPP (yey) utan att kissa på mig 😉 Man får vara glad över det lilla 😀

Vad tränar ni idag?

Om doit4life
Är en nybliven egen företagare inom friskvårdsområdet, med stora mål och drömmar. Brinner just nu lite extra för mammaträning men skriver en hel del om min vardag som småbarnsmamma, gruppträningsinstruktör och massör.

Kommentera

