Start och mål!

Dag 21 av 21 på sockerutmaningen är här! Ska jag vara helt ärlig så har jag slarvat ca 4 av dessa…men, då det är helheten som räknas så är jag grymt nöjd med mig själv ändå. Man får inte vara för hård mot sig själv, det ska kännas överkomligt och passa in i ens vardag.

Idag kör jag igång med Olgas magcoachning i 6 veckor. Det innebär att jag kommer börja registrera all mat jag stoppar i mig samt följa hennes råd kring kost och träning. Tog bilder igår och jag kommer lägga ut före- och efter bilder om 6 veckor så förhoppningsvis kan man se skillnad. Annars har jag funderat och kommit fram till att jag måste strukturera upp min träning lite mer nu så att jag inte tappar fokus eller tar för många vilodagar. Dock känns det som att jag skulle behöva semester från min mammaledighet just nu, så att jag orkar börja jobba med mitt företag ordentligt, så det här med vila är väl kanske inget jag överdriver med för tillfället. Nåväl.

Om en månad ska jag vara helt återställd efter graviditet och förlossning och i mitt livs form 🙂 Så det är bara att fokusera på målet!

Vad fokuserar ni på när något känns jobbigt eller när kraften tryter?

Om doit4life
Är en nybliven egen företagare inom friskvårdsområdet, med stora mål och drömmar. Brinner just nu lite extra för mammaträning men skriver en hel del om min vardag som småbarnsmamma, gruppträningsinstruktör och massör.

Kommentera

