Inspireras just nu av

1. Starka mammor

Sådana här bilder ger mig kraft och motivation de dagar jag känner mig lat (ja, ni läste rätt. Det ÄR inte kul att träna varje gång men då tänker jag på sådana här bilder och tar mig samman 😉 ) Hennes son på bilden är 10 månader gammal…min fyller ett om två veckor och jag ser inte ut så där men om två veckor kommer en formcheck med bilder. Det gäller att inte jämföra sig med andra dock. Viktigt att utgå ifrån sig själv och sina förutsättningar men aldrig ALDRIG ge upp!

2. Den här tjejen. Att väga 120 kg och bestämma sig för att börja träna och äta rätt samt ändra livsstil för livet. DET gör mig glad. Känner igen mig i hennes historia litegrann men jag har aldrig ens varit uppe vid sådana siffror. Men oavsett vad mina nära och kära säger (men DU har väl aldrig varit tjock?!) så var jag gravt överviktig och mådde dåligt. Det tog flera år av bantande och misshandel av min kropp innan jag förstod VAD och HUR jag skulle gå tillväga. Det gläder mig att det fortfarande finns folk som är beredda att ta tag i sina liv på riktigt och inte bara leva på dieter, jojobanta eller göra Gastric bypass. Det handlar om att ändra livsstil och göra det för livet!

3. Folk som vågar följa sina drömmar, vågar utvecklas och tar tag i sina liv istället för att tycka synd om sig själva.

Vad inspireras ni av?

 

Om doit4life
Är en nybliven egen företagare inom friskvårdsområdet, med stora mål och drömmar. Brinner just nu lite extra för mammaträning men skriver en hel del om min vardag som småbarnsmamma, gruppträningsinstruktör och massör.

Kommentera

