Dagens gympass

Idag var jag på gymmet kl 10 för att köra igenom ett afropass som jag måste sätta utantill inför en speciell uppvisning om två veckor…var inte alls peppad så efter typ 30 min så bestämde jag mig för att ta fram dessa klot och köra ett rejält svettdrypande pass på ca 15 min. Avslutades med dagens morgonplankor och stretch. Grymt skönt att ha det gjort och jag var helt slut efteråt!

En väger 8 kg och den andra 12 kg. Tränar för det mesta barfota inomhus för att det är skönast + man får gratis träning för fotmuskulaturen också 🙂

image

Detta behövdes till plankorna…

image

Försökte få tiden att gå genom att ta kort under tiden…gick fortare då!

image

Glad och svettig efteråt…

image

För övrigt så är jag lite irriterad på vissa personer just nu men så tänker jag att det är ingen idé att slösa energi på folk som inte ger mig energi i vilket fall så nu spånar jag istället på att gå vidare och sluta bry mig och engagera mig i sådant som bara tar tid ifrån andra saker jag behöver fixa. Den positiva delen med att vara egen företagare är att man väljer sina uppdrag själv och bestämmer sina villkor själv. Innan har jag dragit mig för att gå vidare för att jag varit rädd för att bli utan jobb. Men nu, nu känner jag att jag har så mycket roligt på gång så jag kommer inte tolerera att folk pissar på mig (ursäkta ordvalet men jag är suuuur..). Det borde ingen göra. Då blir man bitter och elak. Och sådana folk finns det redan gott om! Så, nu väljer jag att fokusera på det som är viktigt och resten kan dra 🙂

Det är det som är bra med träning. Den gör en stark, inte bara fysiskt men även mentalt.

Hur tacklar ni folk som gör er besvikna? Dela med er! 🙂

Om doit4life
Är en nybliven egen företagare inom friskvårdsområdet, med stora mål och drömmar. Brinner just nu lite extra för mammaträning men skriver en hel del om min vardag som småbarnsmamma, gruppträningsinstruktör och massör.

One Response to Dagens gympass

  1. Sofia says:

    Sen jag fick barn är besvikelser lättare att skaka av sig, dvs fokusförflyttning. Men jag brukar sura ett tag men sen tänka att what goes around comes around. Stämmer nästan alltid.

    Starkt att utnyttja ilskan till träning!
    Heja dig!

Kommentera

