Härligt väder!

Det fina vädret håller i sig och det ger mig massor av energi. Har en släng av PMS just nu så det extra tillskottet av d-vitamin får mig att hålla hormonerna någorlunda i schack 🙂 Och så har jag lagt in en extra växel i min träning. För det finns inget bättre än att få träna hårt och fokuserat, helst utomhus, och sedan känna sig tusen kilo lättare i sinnet.

imageIdag blir det lite möten och jobb. Jobb i form av 2 spinningpass. Inte optimalt då det får mig att tappa för mycket muskler i ben/rumpa där jag har som svårast att bygga men så länge det inte händer för ofta så får det väl gå. Ha en härlig dag i solen hörrni, ut och njut!

Om doit4life
Är en nybliven egen företagare inom friskvårdsområdet, med stora mål och drömmar. Brinner just nu lite extra för mammaträning men skriver en hel del om min vardag som småbarnsmamma, gruppträningsinstruktör och massör.

Kommentera

