Lördagsträning

Är mitt uppe i kalasfix, men innan dess hann jag köra igenom ett sjukt bra kb-upplägg som jag fått från Olga. Resten av dagen blir det tårta och godis 🙂 Till mina bootcampmamas: Här får ni ett upplägg att köra idag!

Gör: Mellan varje övning kör ni 20st snabba Mountain Climbers!

1. 20 Knäböj+ 15 utfall/ben

2. 10 Armhävningar + 10 dips från bänk/stol

3. 15 Rygglyft m ”flygplansvingar” + 15 ”stålkvinnan”

4. 30 -60 sek rak planka

5. 30-60 sek sidoplanka- hö+ vä sida

Gör denna cirkel 3-4 gånger…Njut av lördagen! 🙂

image

Om doit4life
Är en nybliven egen företagare inom friskvårdsområdet, med stora mål och drömmar. Brinner just nu lite extra för mammaträning men skriver en hel del om min vardag som småbarnsmamma, gruppträningsinstruktör och massör.

Kommentera

