Måndag

Vaknade med en skön känsla i min kropp av att det här skulle bli en bra dag. Skrev som Fbstatus: ”Just bring it, jag klarar allt!” imorse och sedan har dagen gått som på räls. Jag har masserat tacksamma kunder som säger så fina saker som att de saknat mig under min mammaledighet, att jag är fantastiskt duktig på det jag gör och att jag har magiska händer som gör dem gott. Att sedan få avsluta min dag med att få ett fint kort med blommor,champagne och tilltugg från min måndagsgrupp @ Husbybadet…

image

Jag blir så rörd och är så tacksam över alla fina människor jag får träffa genom mitt jobb! Ett jobb som inte känns som ett jobb då det är så himla roligt mest hela tiden. Jag älskar att få motivera människor till att vara fysiskt aktiva och leva ett sunt liv. Så det känns extra kul att få en sådan tydlig uppskattning som jag fick idag. Det värmer lite extra i mitt hjärta.

Tusen tack alla fina där ute som förgyller mina dagar genom fina ord och gester!

Om doit4life
Är en nybliven egen företagare inom friskvårdsområdet, med stora mål och drömmar. Brinner just nu lite extra för mammaträning men skriver en hel del om min vardag som småbarnsmamma, gruppträningsinstruktör och massör.

2 Responses to Måndag

  1. fredrik says:

    Du är så bra på det du gör.fredrik

Kommentera

