6 veckors jobb

När jag i morse tog bilder för att kunna se om det hänt saker med min mage så var jag besviken. Just idag kändes magen liksom uppsvälld och jag hittade inga vinklar som var bra nog för att få den att se bra ut.

Men när jag ställer bilderna bredvid varandra så ser man tydligt:

Starten 120501                                            Idag efter 6 veckors jobb

Före

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Visst ser man skillnad? Hade svårt att ta från exakt samma avstånd + att solen störde litegrann så fick hitta en annan plats att ta bilden på till slut. Jag bländade liksom bilden då jag är så blek 🙂

Fraimfrån ser det ut så här:

Start                                                                                 Mål

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jag har inte följt schemat till punkt och pricka men kan man ”slarva” så pass mycket som jag gjort och ändå få sådana här resultat så är det värt det 🙂

Lite siffror på det:

Vikt: – 2kg

Midja: 2 cm

Stuss: 2 cm

Lår: – 4 cm

Arm: – 2,5 cm

Hade jag varit överviktig och haft mer ”att jobba av” så hade jag förmodligen fått ett större resultat. Men målet med magcoachingen var att lära mig mer om hur min kropp reagerar på mer fokuserad träning samt ett annorlunda kostupplägg. Förutom en mer markerad mage så har jag även fått mer synliga muskler överlag, speciellt på armarna som annars varit en av mina ”problemområden” + att jag  t o m börjat få en liten rumpa. Jag säger bara: Kettlebells och plankor is the shit 🙂

Så fick ni tillbaka på skatten tycker ja att ni ska investera i experthjälp om ni vill få resultat 😉

Ha en fin helg så hörs vi nästa vecka!

Om doit4life
Är en nybliven egen företagare inom friskvårdsområdet, med stora mål och drömmar. Brinner just nu lite extra för mammaträning men skriver en hel del om min vardag som småbarnsmamma, gruppträningsinstruktör och massör.

4 Responses to 6 veckors jobb

  1. Bra jobbat gabbi 😀 Att ha bilder är alltid bra. Det finns dagar som man känner man hur stor som helst. Jag kan inte vänta tills jag köper min kettlebell 😀

  2. detfinalivet says:

    Bra jobbat! Jag är också 6 veckor in i min ”förämdring”, gjorde en snabb utvärdering idag!

    • doit4life says:

      -6,5 kg är riktigt bra jobbat på den tiden. Har du gjort en kroppsammansättningstest? Annars är det att rekommendera också då det viktiga i slutändan är vad vikten består av. Lycka till med resten av din nya livsstil 🙂

Kommentera

