Veckans träning

Förra veckan skrev jag ju den här planen, men redan efter 2 dagar så fick jag möblera om. Jag hade missat att jag faktiskt skulle jobba lite mer än jag trodde och då jag redan har ett fysiskt jobb så var jag helt enkelt för trött för att orka träna själv. Igår kväll satt jag och kände mig allmänt svullen och lat och tänkte: Vad lite jag har tränat den här veckan. Men så började jag räkna efter…och sammanlagt har jag fått till 3 spinningklasser+ en coreklass (jobb) och 3 egna träningsupplägg (egenträning). Så riktigt så dåligt är det ju inte. Tror för övrigt att det kan vara bra för någon som mig, som jobbar med träning, att faktiskt ta fler än en vilodag i veckan. Sommartid är annars en bra tid för att ladda batterierna för oss instruktörer, då det oftast inte är lika många klasser att instruera. Mitt sätt att ladda batterierna är att fokusera på min egenträning för att bygga mig stark inför höstens kommande utmaningar. Jag kommer att leda 8 fasta klasser på diverse gym och företag och sedan tillkommer Mammabootcamp och annat som jag har på gång. Det är mycket nytt,spännande och oerhört utvecklande att vara egen företagare. Det bästa är att man bestämmer hur ens dagar ska se ut och jag är inställd på att det kommer bli mycket jobb framöver 🙂

Nu är det dax för mig att packa väskan inför morgondagens jobb.

Träningen nästa vecka kommer ungefär att se ut som den här veckans:

Må: Magcirkel på fm(egenträning) + Spinning på kvällen (jobb)

Tis: Kb Dag 2

Ons: Kb dag 3

Tors: Kb dag 1

Fredag: Spinning (jobb)

Lördag: Kb dag 3

Söndag: Vilodag

Har du planerat din träning inför den kommande veckan än?

Om doit4life
Är en nybliven egen företagare inom friskvårdsområdet, med stora mål och drömmar. Brinner just nu lite extra för mammaträning men skriver en hel del om min vardag som småbarnsmamma, gruppträningsinstruktör och massör.

3 Responses to Veckans träning

  1. fredrik says:

    Vad menas med kb

  2. fredrik says:

    Vad menar du med kb i tränings schemat

Kommentera

