På väg!

Tog lite bilder i fredags inför avslutet av PT-online m Olga. Fokuset har varit på att bygga muskler och jag började väldigt tappert och körde tunga pass som jag i vissa fall tvingade mig igenom. Men så kraschade jag förra veckan kan man säga…blev dock positivt överraskad över att ändå se en liten skillnad, trots slarv, på mindre än 30 dagar

Start 15 Juni                                                          13 Juli

Jag TROR att jag spänner musklerna lika mycket på bilderna men då jag själv tycker att det är väldigt tydliga resultat så börjar jag nästan tvivla på om jag ens spänner musklerna på första bilderna….men oavsett så känns det positivt med att man kan få resultat på så få dagar om man bara kämpar lite.

Så med dessa bilder i mitt huvud ska jag nu snart dra iväg och både leda och vara med på dagens Mammabootcamp. Älskar att leda dessa klasser med motiverade och fokuserade starka kvinnor!

Om doit4life
Är en nybliven egen företagare inom friskvårdsområdet, med stora mål och drömmar. Brinner just nu lite extra för mammaträning men skriver en hel del om min vardag som småbarnsmamma, gruppträningsinstruktör och massör.

Kommentera

