Jag erkänner!

* Jag har inte tränat på 3 dagar i sträck

*Jag har ätit godis/sötsaker/chips varje dag sedan jag kom hit (över en vecka..)

*Jag har ingen som helst lust att dra ner på sockret..ännu!

Men!

F o m nästa vecka börjar jag leva som vanligt igen 🙂 Jag planerar in att starta på måndag vecka 32.

Tills dess tränar jag när jag känner för det och äter exakt det jag vill 😀

Nu ska jag iväg och köra ett Kettlebellpass på 20 minuter och sedan försöka få in lite afromoves i den här kroppen efter över en månads uppehåll…lederna behöver ”oljas” in m a o! Och om några veckor ska jag ha min första klass för i höst så då måste jag få en hel del rörelser att sitta. Planeringen av höstens spinningklasser har även det påbörjats, i alla fall musikmässigt. I höst ska jag nämligen se till att ha alla mina klasser färdiga före starten så jag slipper sitta och svettas kvällen innan för att jag inte hittat musik….det brukar ordna sig ändå, men den här hösten kommer bli en rejäl pröving med förskolestart för min son, eget företagande och en fullbokad kalender ca 6 dagar i veckan heeela hösten. På den 7e dagen ska jag vila, tro mig 😉

Hoppas ni också njuter av sommaren och inga måsten. Ut och få i er D-vitamin i form av solljus varje dag och ladda med batterier inför hösten och vintern som kommer. För är det något vi med all säkerhet vet så är det att den blir låååång…

Om doit4life
Är en nybliven egen företagare inom friskvårdsområdet, med stora mål och drömmar. Brinner just nu lite extra för mammaträning men skriver en hel del om min vardag som småbarnsmamma, gruppträningsinstruktör och massör.

2 Responses to Jag erkänner!

  1. Ibland behöver man en liten paus! 🙂

Kommentera

