Dagens utmaning för kvinnor!

Jag fick en idé här om dagen om att jag skulle be er som läser bloggen skriva 1 positiv sak med er själva här under kommentarsfältet. 1 positiv sak som har med er personlighet att göra, och en positiv sak med ert utseende. Det är så lätt att stirra sig blind på allt som är ”fel”, speciellt efter att man fött barn, men även om man inte fött barn och är kvinna. För oftast är det kvinnor som bara säger negativa saker om sig själva. Män däremot är oftast åt andra hållet 😉 Så idag tänkte jag att vi skulle tänka lite mer som en man!

Jag börjar:

Utseende: Jag tycker att jag har en fin mun!

Personlighet: Jag är väldigt trevlig 🙂

Så där, då är det er tur!

Om doit4life
Är en nybliven egen företagare inom friskvårdsområdet, med stora mål och drömmar. Brinner just nu lite extra för mammaträning men skriver en hel del om min vardag som småbarnsmamma, gruppträningsinstruktör och massör.

7 Responses to Dagens utmaning för kvinnor!

  1. Mikis says:

    Just do it!
    Utseende: Jag tycker jag har fina ögon !
    Personlighet: Jag är en väldigt öppen person 🙂

  2. Alinne says:

    Jag är väldigt uppfinningsrik och har snygga ben!

  3. Utseende: Jag gillar mina breda axlar 😀
    Personlighet: Jag är envis
    Lägger till insidan av kroppen: Jag älskar mitt starka hjärta.

  4. Utseende: MIna ögon! 🙂
    Personlighet: Jag är en positiv person!

Kommentera

