Utvärdering av målsättning

Yes, då har det gått 6 veckor sedan jag skrev den här listan. Hur har det då gått?

1. Äta mer proteiner: Jo tack, jag äter dem mycket och gärna 🙂 Helst i form av kvarg med bär och mandlar, eller kesoplättar m bär..eller i en god smoothie.

2. Komma igång med mat/träningsrutiner: Yes, jag äter 5-6 gånger om dagen och får in 1-2 egna träningspass/ vecka (förutom de 7 klasser jag leder..)

3. Få in 2 KB pass/ vecka: Nej, det har jag inte fått in. Hade jag kunnat få in det? Jo, men jag har varit för trött i kroppen och valt att vila mig i form 😉

4. En hel vecka utan sötsaker: Är nu inne på dag 14 av 21 utan urspårning (om man inte räknar tuggummi och proteinpulver som innehåller sötningsmedel samt honung som ingår i vissa såsrecept..). Och här väljer jag alltså att se det från den ljusa sidan och se de framsteg jag har gjort.

5. Gå på minst 1 massagebehandling: check på den, men det var längesen nu!

Annonser

Om doit4life
Är en nybliven egen företagare inom friskvårdsområdet, med stora mål och drömmar. Brinner just nu lite extra för mammaträning men skriver en hel del om min vardag som småbarnsmamma, gruppträningsinstruktör och massör.

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s

%d bloggare gillar detta: