18 månader idag!

Min Vincent fyller 18 månader idag. Jag är en mycket stolt mamma och jag älskar honom över allt annat. Han är en mycket nyfiken och energisk liten kille som i början inte lät sin mamma sova så mycket men som nu är förlåten då han sedan 9 månaders ålder sover 12 timmar/natt (Nej, vi körde inte någon speciell metod, han fick eget rum och tydliga rutiner och sedan har vi väl haft tur). Det spelar ingen roll hur trött jag är efter en arbetsdag. Jag ser fram emot varje gång jag ska hämta honom på förskolan så att vi kan komma hem, sätta på lite musik och dansa som galningar i vardagsrummet. De dagar jag kommer hem sent och han har hunnit somna, så vill jag bara väcka honom så att jag kan pussa honom och beundra honom. Och jag vet att alla föräldrar tycker att sina barn är vackra, men min son ÄR verkligen det vackraste jag någonsin sett 🙂 På den här bilden äter han mellanmål: En riskaka (”iskacka” som han säger), gurkskivor och clementin. Han fick smaka en riskaka från mig en dag och han tyckte om det. Hoppas jag lyckas ”smitta” honom med fler nyttigheter i framtiden 😉image

Om doit4life
Är en nybliven egen företagare inom friskvårdsområdet, med stora mål och drömmar. Brinner just nu lite extra för mammaträning men skriver en hel del om min vardag som småbarnsmamma, gruppträningsinstruktör och massör.

Kommentera

