Om 6 månader…

…så vill jag åter vara i toppform! Har under hösten jobbat alldeles för mycket och min kropp har tagit stryk. Det handlar inte ens om vikten längre (har inte vägt mig på över 2 månader) utan om att jag känner mig svag och trött. Planen är att vara i toppform på sonens 2-årsdag 😉

Kommer att dela in perioderna i 6-veckor åt gången och tänker först och främst fokusera på att styrketräna och bygga upp mig. Jag har därför bestämt mig för att dra ner på de klasser jag leder till våren, främst spinning, då jag känner att jag tappar för mycket muskler av det samt att jag inte längre känner kärlek för de klasserna.

Jag måste även sätta igång med min träning inför min Kettlebellcertifiering i Maj och då behöver jag TID att öva och nöta in tekniken.

Jag har även bestämt mig för att blogga om den här resan för att visa att allt går om man bara vill, men att ingenting är gratis och att det inte finns några som helst genvägar. Så ni kommer att få läsa om alla känslor och tankar under tiden.

Vill man så kan man!

Om doit4life
Är en nybliven egen företagare inom friskvårdsområdet, med stora mål och drömmar. Brinner just nu lite extra för mammaträning men skriver en hel del om min vardag som småbarnsmamma, gruppträningsinstruktör och massör.

5 Responses to Om 6 månader…

  1. fredrik says:

    Ska bli intresant att följa din resa under den här tiden

  2. Hej Gabbi,

    Nu har det kommit information om kettlebellcertifieringen, även att vi kommer splittras i två grupper. Vi kanske ska lägga in ett önskemål om att vi tjejer från Stockholm hamnar i samma grupp så att vi kan samåka (jag har bil) :). Vore även kul om vi kunde boka boende på samma hotell/vandrarhem.

    Med vänlig hälsning, Jenny.

  3. Angel19 says:

    Vill du ha en träningskompanjon så är jag på att nöta kb övningarna. Kör certifieringen i maj också. Bor i Spånga.
    Krya på dig och gott nytt år!!
    Kram Helena

Kommentera

