Läs det här

Igår lade Olga ut ett inlägg som verkligen kändes såå rätt. Läs själva här. Har själv haft kunder som stirrat sig blinda på siffrorna på vågen, istället för att se alla framsteg de gjort. Men vi kvinnor (jo det finns en del män som tänker som kvinnor också, men de är inte många..) är väl experter på att se alla ”fel” man gör eller att inte kunna se de framsteg vi faktiskt gör. Vi fokuserar mer på det vi INTE fått gjort och det vi INTE uppnått. Så även jag. Men just vikten, alltså siffrorna som visas när du ställer dig på vågen…Just dem siffrorna skiter jag i fullständigt. För det är sedan jag slutade bry mig om dessa siffror och istället började fokusera på att bli stark och må bra (sätta upp mål med min träning och att äta av allt, men inte varje dag) som min kropp började svara positivt. Och det är detta jag försöker dela med mig av till mina kunder och till alla som är mottagliga för min kunskap. Stirra er inte blinda på vågen, släng ut den om det så behövs! Och börja ät. Apropå att äta så är jag fortfarande sjuk. Jag har ingen som helst aptit och äter mest för att jag vet att jag måste ha energi till att orka vara mamma och för att bli frisk. Äter i vanliga fall 5-6 ggr/dag men är glad om jag fixar 3 mål/dag just nu. Har ingen feber längre i alla fall, så det går framåt 🙂 Jag hoppas att jag är helt återställd efter helgen för nu är jag riktigt less på att vara sjuk.

Håll er friska där ute!

Om doit4life
Är en nybliven egen företagare inom friskvårdsområdet, med stora mål och drömmar. Brinner just nu lite extra för mammaträning men skriver en hel del om min vardag som småbarnsmamma, gruppträningsinstruktör och massör.

3 Responses to Läs det här

  1. fredrik says:

    Krya på dig …

Kommentera

