Utvärdering vecka 4

Den här veckan mådde jag mycket bättre. Jag fick ihop en egenträning i veckan + klasserna jag körde på Nike Blast i helgen (core+kettlebells+intervallklasser) ca 3- 4 st. Kosten har jag slarvat med lite då jag vissa dagar känt att jag ätit för lite och då blivit sugen på semlor (åt dock en halv semla igår + andra bullar..0ch även chips och godis har trillat ner.) Dock är jag ändå nöjd med att ha minskat i cm runt hela kroppen sedan starten och även vikten pekar nedåt (dock fokuserar jag ej på den). Fokus under februari månad blir hemmaträning. Jag ska enbart träna hemma, med de redskap jag har :kroppen, kettlebells samt ett trxliknande band. Och angående kosten så har jag kommit på den utlimata dieten (för mig). Kommer dela med mig av den under veckan 🙂

Om doit4life
Är en nybliven egen företagare inom friskvårdsområdet, med stora mål och drömmar. Brinner just nu lite extra för mammaträning men skriver en hel del om min vardag som småbarnsmamma, gruppträningsinstruktör och massör.

Kommentera

