Det kom ett mejl…

Så här kan man känna efter några veckor av PT onlinetjänsten med mig:

”Jag gillar verkligen att jag har blivit starkare, både för att det är
roligt att öka på vikterna på gymmet (och för att jag vågar träna på
avdelningen för ”byggarna”) men också för att jag märker en så stor
skillnad i vardagen. Tex var jag och åkte utför med min 5-åring igår och
det var ”inga problem” att bära all utrustning, dra honom, lyfta upp
honom när han ramlat osv, på samma sätt är det inte längre jobbigt att
bära min 2-åring när han vill vara ”liten” igen.

Jag har också precis konstaterat att jag faktiskt har stl 38 och det
känns jätteskönt. Ut med gravidkläder, amningskläder och stl 40! På ett
sätt så börjar jag känna mig nöjd, både för att det är en stor
förändring utseendemässigt till det bättre, men också stolt för att jag
faktiskt genomför 3 träningspass i veckan. De allra flesta veckor går
det bra, men det är aldrig att jag tränar för jag har tid över utan det
är verkligen hela tiden en stenhård prioritering och planering mot
övriga familjens viljor och behov.”

Kunden är en 3-barnsmamma som bestämde sig för att återta sin kropp. Om hon kan, så kan ni 🙂 Det gäller att ha viljan och disciplinen.

No excuses!

Om doit4life
Är en nybliven egen företagare inom friskvårdsområdet, med stora mål och drömmar. Brinner just nu lite extra för mammaträning men skriver en hel del om min vardag som småbarnsmamma, gruppträningsinstruktör och massör.

Kommentera

