Ibland behöver man extra pepp!

Det är när man är som mest trött och lägenheten ser ut som ett bombnedslag som man behöver sätta på sig pepptoppen och bara köra igenom ett pass i vardagsrummet.

Högen med tvätt som jag vikt men som sonen slängt sig över och gjort ovikt…

image

En vanlig syn efter att ha lagat mat och sedan tokhungrig serverat sonen först och sedan mig själv. När jag sedan väl börjar äta så har sonen, i vanlig ordnig, börjat slänga mat på golvet…

image

Och efter att jag lagt sonen så var jag inte direkt pigg, men då satte jag på mig den här toppen och fick lite extrapepp.

image

Sedan körde jag två program ur den här appen som fokuserade på ben/rumpa och core. Sammanlagt 30 min träning+ lite uppvärmning och stretch på det. Nu har jag precis städat köket och har bara ”lite” tvätt att vika på det. Sedan är det dusch och sova som gäller, var så säkra!

Om doit4life
Är en nybliven egen företagare inom friskvårdsområdet, med stora mål och drömmar. Brinner just nu lite extra för mammaträning men skriver en hel del om min vardag som småbarnsmamma, gruppträningsinstruktör och massör.

Kommentera

