Utvärdering vecka 6

Förra veckan var en bra vecka träningsmässigt. Jag fick till hela 3 egna träningspass, varav 2 var rena styrkepass. Jag ska överlag fokusera mer på styrketräningen framöver, men jag blir otroligt irriterad på att jag inte tycks kunna hålla tunga hantlar i mina händer utan att få ont. Blev lite överraskad av att jag kunde ta så tunga hantlar som jag kunde men kände med en gång att händerna tog stryk. Möjligen är det ovana + att jag nu vant mig vid kettlebells, som fungerar så mycket bättre för mina händer.

Jag har bestämt mig för att jag f o m Mars ska börja fokusera mer på kosten också. Slarvar en del, speciellt på helgerna och det får man inga resultat av så nu ska jag göra om och göra rätt 🙂 Jag har en hel del jobb att se fram emot fram över så det gäller att jag planerar in både kost och träning noga. I helgen har sonen annars haft feber och snorat/hostat. Idag är det jag som snorar och känner av min hals så det blir till att kurera sig så att man blir fit for fight igen. Annars handlar det som vanligt om att man ska tänka på att leva så hälsosamt som möjligt. Inte banta eller gå på diet eller bli ”smal”. Utan, bli stark, äta bra mat, sova bra och ta hand om sig så att man kan leva sitt liv fullt ut!

Om doit4life
Är en nybliven egen företagare inom friskvårdsområdet, med stora mål och drömmar. Brinner just nu lite extra för mammaträning men skriver en hel del om min vardag som småbarnsmamma, gruppträningsinstruktör och massör.

2 Responses to Utvärdering vecka 6

  1. fredrik says:

    Hopas du mår bätre snart för vi ska träfas på torsdag

Kommentera

